9 აპრილი
- სახელძღვანელოში გავეცანით მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირებას, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას;
- განვიხილეთ შექმნილი პრეზენტაცია, სადაც წარმოდგენილი იყო მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები;
- ჩავნიშნეთ მიმართულების მიმცემი კითხვები ჩვენი პროექტიდან გამომდინარე:
ბ) 2 თემატური კითხვა;
გ) რამოდენიმე შინაარსობრივი კითხვა;
- რომელიც ავკრიფეთ Word-ის ფაილში და დრაივზე ავტვირთეთ, შემდეგ ერთმანეთს გავუზიარეთ;
- გავაგრძელეთ ბუკლეტზე მუშაობა და შექმნილი ბუკლეტი ავტვირთეთ დრაივზე;
დღეს მეტად ჩავუღრმავდით მიმართულიების მიმცემ კითხვებს და აღმოჩნდა მიძნელდება ზოგადი კითხვის დასმა; ამ მიმმართულებით ვიმუშავე და ჩემს მიგნებებს გამოვიყენებ შემდგომ საქმიანობებშიც;
დავალება: შევიდეთ დრაივში, ვნახოთ ჩვენი გეგმა, დავასრულოთ სტანდარტებისა და მიზნების ჩაწერა; ჩავწეროთ მიმართულების მიმცემი კითხვები; ერთმანეთს დავუკომენტაროთ პოსტები;
მარიკა დიდი მადლობა ვრცელი რეფლექსიისათვის.
ReplyDeleteთუ შეიძლება უფრო დაწვრილებით აღწეროთ რა იყო მნიშვნელოვანი თქვენთვის და რას გამოიყენებთ თქვენ საქმიანობაში
აუცილებლად შევიტან შესწორებას თითოეული დღის რეფლექსიაში.
ReplyDelete